09:27 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پتروشیمی آبادان

نورپردازی به تاریکخانه اسرار!
پایگاه خبری راد: لیست مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار درحالی چندی پیش براساس وعده شریعتمداری، وزیر جدید این حوزه منتشر شد که بررسی جزییات این لیست‌ها، همچون نورپردازی بر تاریکخانه اسرار اطلاعات تاسف باری از وضعیت حاکم بر این شرکت‌ها را ارائه می‌کند.
افزایش سرمایه 550 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی پتروشیمی آبادان
پایگاه خبری راد: پتروشیمی آبادان از تصویب افزایش سرمایه ۵۵۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی خبر داد.
رشد ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل / رایانه‌ای‌ها محرک بازار
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز بار دیگر شاهد افزایش فزاینده قیمت‌ها و صف خرید در بعضی از قیمت‌ها بود به طوری که شاخص کل بیش از ۱۰۰۰ واحد رشد کرد. امروز سهم‌های رایانه ای با رشد قیمت مواجه شدند.
آب خوزستان، دو سوی یک ماجرا
پایگاه خبری راد: درحالی که به گفته مسئولان ارشد دولتی برنامه‌های جدیدی برای تامین آب با کیفیت برای مردم آبادان و خرمشهر درنظر گرفته شده، برخی از مردم خوزستان همچنان نسبت به کیفیت و کمیت آب دریافتی خود اعتراضاتی دارند.
اعلام علت و میزان خسارت آتش سوزی پتروشیمی آبادان تا چند روز آینده
پایگاه خبری راد: رییس روابط عمومی پتروشیمی آبادان گفت: علت و میزان خسارت آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان در حال بررسی است و تا چند روز آینده اعلام می شود.
‌یک کشته و ۱۸ مصدوم؛  آمار  آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان
پایگاه خبری راد: ‌رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن یک تن و مصدومیت ۱۸ نفر در حادثه آتش‌سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان خبر داد.
آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان/عملیات اطفا در حال انجام است
پایگاه خبری راد: واحد ۶۰۰ مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد و عملیات اطفاء حریق در حال انجام است.
رفع مشکل آب آبادان تا چهار روز دیگر
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی و پشتیانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نهایتا تا چهار روز دیگر مشکل تامین آب شرب آبادان برطرف خواهد شد و در حال حاضر نیز با استفاده از تانکرهای آبرسانی مشکلی در تامین آب این منطقه نداریم.
مشکل آب آبادان تا اواسط تیرماه برطرف می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: با اقدامات در نظر گرفته شده در حال حاضر پتروشیمی آبادان فعالیت خود را مجددا آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود که مشکل آب شرب آبادان نیز تا اواسط تیرماه به طور کامل برطرف شود.
صفحه قبل | صفحه بعد